SysKomm - Blog

Az influencer : álom vagy valóság ?

Már összegyűjtöttél vagy kétezer követőt ? Lassan mindennapossá válik a posztolás, a fotózás, az új, kreatív videók kiagyalása ? Akkor már végérvényesen megfertőződtél. 

De még álmodsz vagy már átléptél a valóságba ? 

Csillogóan elegáns környezet, jól kitalált ruhák, finoman meggyőző smink, pálmafák, tengerpart elegáns autók, drága tartozékok – ezek azok a látványos részletek, amik a mai fiatalok jelentős részét vonzzák az influencer-lét felé. Letisztult, szép környezet, könnyed, nagyvilági élet, fotózások ( súting...), bőkezű szponzorok és hét-számjegyű bevétel : van, aki ellen tud állni ennek? 

A videókról

 

Nem vitás, hogy az internetes oldalakon a mozgókép az, ami „minden visz” : folyamatosan, és a statisztikák szerint négyzetesen növekszik a különböző felületekre feltöltött videók száma.

Ezek nem kis részben a növekvő számú influencereknek vagy influencer-jelölteknek köszönhető, akik felismerték, hogy egy-egy jól sikerült mozgóképpel sokkal nagyobb közönséget lehet megszólítani, mint bármi mással. Nem véletlen, hogy az utóbbi időben legnagyobb forgalmat bonyolító közösségi média, a TikTok kezdettől kizárólag videókra alapoz, módszerét pedig nagy tempóban vette át a többi közösségi felület.

A TikTok algoritmus : így kerülj a Neked oldalra

Kezdetekben az új közösségi alkalmazásokban bármilyen ismeretlen alkotó nagyszámú követő elérést tudott elérni – követők nélkül is. Az időközben brutálisan megnövekedett felhasználók száma és az adaptált algoritmusok miatt azonban ez egyre nehezebbé válik. A TikTok azonban még mindig abban a fázisban van, amelyben nagyon magas organikus elérés lehetséges. Ezért nagyon fontos, hogy az alkotók időben kialakítsák saját jelenlétüket, és kihasználják a jó elérhetőséget. Elmagyarázzuk, hogyan teremtheted meg a lehető legjobb feltételeket a Neked oldalra való eljutáshoz.

Mitől jó egy Instagram történet ?

 

Minden influencernek – akár kezdő, akár haladó - felbecsülhetetlen eszköznek kell tekintenie az Instagram-Stories felületét, mivel hihetetlenül hatékony a láthatóság és az elkötelezettség szempontjából. Videóinak rendkívül magas elköteleződési aránya van, naponta több mint 450 millió néző látogatja az oldalt. 

Az Instagram Z-generációs tanulmánya: a holnap trendjei

 

A Z generáció olyan trendtudatos és műszakilag hozzáértő, amit soha senki nem gondolt volna. Az Instagram egy új tanulmánya a Z generáció érdeklődési köreit és használati szokásait vizsgálja, hogy meghatározza a holnap trendjeit. 

A tanulmányhoz a felmérést Németországban végezték, de ismerve a Z generáció hazai szokásait, a kapott eredmények legalább olyan mértékben érvényesek itthon, mint ott.

SysKomm Web Design

Az oldalunkon található fotók, videók és jelölések kizárólag demonstrációs célból jelennek meg, a megjelenő személyek nem feltétlenül tartoznak a cég munkatársai közé.

A megjelenő szövegrészek tájékoztató jellegűek, sem külön, sem együtt nem minősülnek ajánlattételnek.

Lépjen kapcsolatba velünk

SysKomm Hungary Kft 

1064 Budapest. 

Podmanizcky u. 57. 

info@syskomm.hu 

www.syskomm.hu 

Ügyfélfogadás csak egyeztetett időpontban !