SysKomm - Hogyan szerezz több követőt az instán ? 4. rész

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 4. rész

Instagram-bio trükkök

 

Az insta-bio tulajdonképpen az "önéletrajzunk” az instán.

Mindenki ismeri, mindenki kipróbálta már – nem is érdemes róla beszélni. Vagy igen ? 

Az Instagram bio célja az, hogy meggyőzze a látogatókat arról, hogy az oldaladat érdemes meglátogatni. Ezenkívül ez az a pont, ahol kapcsolatot létesíthetsz a potenciális ügyfelekkel vagy támogatókkal, itt kell meggyőznöd őket arról, hogy Te vagy az, akivel együtt akarnak működni.

A felhasználók és jövőbeni megrendelőid először azt nézik meg, amiket kiteszel az instára, de a következő, amit biztosan megnéznek, az a bio. Nem utolsó sorban itt tudod elhelyezni el azt a linket vagy email-címet, amin keresztül a támogatók elérhetnek.

 

A felhasználónév

Ez jelenik meg a profil-kép mellett. A felhasználónév az egyik legfontosabb pont. Mire eljutsz az instán oda, hogy elgondolkozz, jó-e a felhasználóneved, addigra már van ilyened – a regisztrációnál ugyanis meg kellett adni. A rossz hír az, hogy ezt a nevet technikailag ugyan meg lehet változtatni, de ha már vannak követőid, a név-változás miatt lehet, hogy nem találnak meg, vagy egyszerűen nem értik, hogy ez csak egy név-változtatás.

 

A profil név

Nem összetévesztendő a felhasználónévvel : ez az, ami valamivel kisebb, és a felhasználónév alatt és az Instagram-profil felett jelenik meg. Legfeljebb 30 karakterből állhat, és megkülönböztetőnek kell lennie. Szerencsére nincs sok jelentősége, kivéve, ha valaki más is pont ezt akarja használni és az insta ütközést jelez. Ilyenkor képesek blokkolni ez egyik, találomra kiválasztott fiókot...

 

Profilkép

Már ilyened is van – szintén a regisztráció óta. Jó hír, hogy bármikor meg lehet változtatni, és maga a változtatás nincs más hatással az oldaladra. Egyszerűen csak más a kép és kész.

Az influencerek általában valamilyen közeli vagy fél-közeli profilképeket használnak, lényeg, hogy egyértelmű benyomást kell keltenie.

 

Kategória (Instagram cégprofil)

Ilyen is van : a kategória funkció csak Instagram vagy Facebook üzleti profillal használható, és a csatlakoztatott Facebook-fiókon keresztül konfigurálható. A kategória egyébként csak mobileszközökön jelenik meg.

 

Profil leírása

Ez a lényeg. A profilleírás az Instagram életrajz szíve. Összesen 150 betű, beleértve a szóközöket, pontokat, és különleges karaktereket is. Ennyi áll a rendelkezésedre ahhoz, hogy leírd azt, amit el akarsz mondani magadról. Fontos, hogy ne terheld túl a leírást : a mondatok és információk legyenek rövidek és élesek, lehetőleg személyes stílusban. Influencerként ez egy személyes bemutatkozás, ahol gyors betekintést adsz a látogatónak a saját személyiségedbe. A gondosan elhelyezett hangulatjelek és az áttekinthető szerkezet hasznos. Elhelyezhetsz email-t és linket is benne, érdemes az utolsó sorba tenni, hogy a látogató láthassa, hogy van még mit nézni nálad. Fontos, hogy a link rövid legyen. Mutathat ez a webhelyedre vagy online boltodra is – ha van ilyen. Használhatsz saját vagy gyüjtő-hashtageket is, a legutóbbi részben részleteztem róluk a legfontosabb tudnivalókat. 

A bio-dat feldobhatod még hangulatjelekkel és ikonokkal is, nagy divat színes hangulatjeleket használni az életrajzok élénkítésére. A hangulatjeleknek és speciális karaktereknek meg kell felelniük a saját stílusodnak, és óvatosan kell őket használni – itt is igaz a „kevesebb több” szabály. A Getemoji.com vagy a coolsymbol.com hangulatjelek komoly választékát kínálja.

 

Feltűnő betűtípusok

Szintén divat a különböző, feltűnő betűtípusok használata. Jó ötlet, de érdemes óvatosnak lenni : maga az insta nem kínál betűtípus változtatást, betűtípus-generátorokkal lehet megoldani a dolgot, például az igfonts.io is ilyen. Másold ki és illeszd be a szöveget a bio-ba, és állítsd be az ékezeteket az egyedi betűtípusokkal. Ha sikerült valami jó betűtípust találni és felhasználni, még nem végeztél : egyes betűtípusokat ugyanis a különböző telefonok különbözőképpen jeleníthetik meg, így használd ki az ismerőseidet és nézd meg minél több telefonon a saját bio-dat. Ha 8-10 alkalom után sem találsz problémát, akkor valószínűleg minden telefonon jól jelenik majd meg a szöveged.


Nyomtatás   E-mail

SysKomm Web Design

Az oldalunkon található fotók, videók és jelölések kizárólag demonstrációs célból jelennek meg, a megjelenő személyek nem feltétlenül tartoznak a cég munkatársai közé.

A megjelenő szövegrészek tájékoztató jellegűek, sem külön, sem együtt nem minősülnek ajánlattételnek.

Lépjen kapcsolatba velünk

SysKomm Hungary Kft 

1064 Budapest. 

Podmanizcky u. 57. 

info@syskomm.hu 

www.syskomm.hu 

Ügyfélfogadás csak egyeztetett időpontban !