SysKomm - Blog

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 6. rész

Instagram Insights

 

Az Insights az Instagram natív statisztikakövető, elemző (analytics) funkciója, és csak az Instagram mobilalkalmazáson keresztül érhető el. Segítségével többet tudhatunk meg látogatóinkról, arról, hogy milyen tartalommal foglalkoznak a legtöbbet, és elemezhetjük, hogy egyes bejegyzéseink hogyan és miért teljesítenek jobban, mint mások. 

Az adatok segítenek megérteni a közönséget. Megmondják, hogy a látogatók hogyan csinálják a dolgokat, mit preferálnak, és kik ők. Biztos, hogy csak úgy, zsigerből is hozhatunk üzleti döntéseket, de sokkal valószínűbb, hogy eltaláljuk a célt, ha hideg, kemény tényekkel tudjuk alátámasztani a feltételezéseinket.

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 3. rész

A hashtagek

 

Azt is mondhatnánk, hogy ki ne ismerné – mégis beszélni kell róla, mert minden lehetőséget ki kell használni, amit az insta a felhasználók rendelkezésére bocsát. 

Az Instagram hashtag-ek a bejegyzések kategorizálásának egyik módja, annak érdekében, hogy a látogatók új tartalmakat fedezzenek fel és növeljék az elérést. Az Instagram úgy van beállítva, hogy egy hash (#), magyarul kettős-kereszt jel és egy kulcsszó használata hivatkozást hozzon létre más, ugyanazzal a szóval megcímkézett fényképek, videók és történetek gyűjteményére. 

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 5. rész

Az Instagram Reels algoritmusa

 

Az Instagram Reels természetesen az a rövid videós felület, amelyet az Instagram 2020-ban mutatott be a TikTok versenytársaként. Az egyszerű szerkesztőeszközökkel az alkotók effektusokat és szűrőket használhatnak, amivel akár több felvételt is összefűzhetnek, valamint zenei klipeket integrálhatnak, amikkel percek alatt szórakoztató, lebilincselő Instagram-Reels videókat lehet készíteni (és az Instagram Stories-szal ellentétben ezek 24 óra elteltével sem tűnnek el). 

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 2. rész

Az influencer rés

 

Mit nevezünk résnek ? Természetesen azt a kis felületet, vagy lehetőséget, amit még – jobb esetben – egyáltalán nem, vagy csak nagyon kevesen töltenek ki, és Te éppen itt akarsz eredményeket elérni.

Mondok egy példát : a divat iparágban persze rengetegen törekednek influencer -eredményekre, de mondjuk a testesebb hölgyek divatjával már kifejezetten kevesen törődnek – ilyen egy lehetséges rés. A megfelelő rés megtalálása persze az Instagram-követők számának szerves növelésére minden területen nagyon népszerű. Sokan viszont nem szeretik, mert úgy érzik, hogy beskatulyázódnak egy ilyen réssel.

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 4. rész

Instagram-bio trükkök

 

Az insta-bio tulajdonképpen az "önéletrajzunk” az instán.

Mindenki ismeri, mindenki kipróbálta már – nem is érdemes róla beszélni. Vagy igen ? 

Az Instagram bio célja az, hogy meggyőzze a látogatókat arról, hogy az oldaladat érdemes meglátogatni. Ezenkívül ez az a pont, ahol kapcsolatot létesíthetsz a potenciális ügyfelekkel vagy támogatókkal, itt kell meggyőznöd őket arról, hogy Te vagy az, akivel együtt akarnak működni.

Hogyan szerezz több követőt az instán ? 1. rész

 

A következőkben egy tízrészes sorozatot indítok arról, hogy mi kell ahhoz, hogy követőid számát megsokszorozd az Instagramon.

Nem, nem azokat a trükköket írom meg, amikor vásárolni, vagy más módon „szerezni” lehet kamu-követőket ! Valódi, organikus követők megszerzésének módszereiről lesz szó azoknak, akik komolyan gondolják az influencer munkát. Mert ez ugyan úgy munka, mint bármi más. Miért ? Ha elolvasod a sorozatomat, megtudod !

SysKomm Web Design

Az oldalunkon található fotók, videók és jelölések kizárólag demonstrációs célból jelennek meg, a megjelenő személyek nem feltétlenül tartoznak a cég munkatársai közé.

A megjelenő szövegrészek tájékoztató jellegűek, sem külön, sem együtt nem minősülnek ajánlattételnek.

Lépjen kapcsolatba velünk

SysKomm Hungary Kft 

1064 Budapest. 

Podmanizcky u. 57. 

info@syskomm.hu 

www.syskomm.hu 

Ügyfélfogadás csak egyeztetett időpontban !